СигналИн

СИСТЕМА ЗА ПОДАВАНЕ НА СИГНАЛИ ЗА НЕРЕДНОСТИ НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД

Заедно правим община Благоевград

по-добро място за живот!

БЪДЕТЕ АКТИВНИ

Искате да подадете сигнал за нередност?

Направете го сега.

Подаването на сигнал е по-лесно от всякога. Изцяло онлайн, без чакане и без попълване на документи.
ПРЕДИМСТВАТА СА:
Лесно подаване на сигнал
Активна обратна връзка
Следене на прогреса
Научи повече за системата
СигналИн - СИСТЕМАТА ЗА СИГНАЛИ НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД

Последно подадени сигнали

СигналИн - СИСТЕМАТА ЗА СИГНАЛИ НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД

Често задавани въпроси

1. Как работи системата за сигнали “СигналИн” на Община Благоевград?

Сигнали за нередности, установена опасност или нарушение, с които се засягат обществените интереси,  могат да се подават чрез различни канали, основният от които е системата “СигналИн”.

Системата предлага удобно потребителско решение за подаване на информация към Общинска администрация Благоевград и проследяване на работата по сигнала. 

“СигналИн” е полуавтоматизирана система, като човешка намеса се налага на няколко етапа от процеса:

  • Предварителен преглед на съдържанието на сигнала според Правила за публикуване;
  • Мониторинг на движението на сигнала в Общинска администрация Благоевград и спазването на сроковете за реакция.

2. Как мога да подам сигнал?

Стъпки при регистриране на сигнал в системата “СигналИн”

1. Изберете местоположение на картата

“Стъпете” върху картата и изберете възможно най-точно местоположението на проблема, за който подавате сигнал. Точният адрес ще улесни обработката му и ще съкрати времето за реакция.

 2. Изберете категорията на сигнала

Определени са няколко тематични категории на сигналите. Изберете тази, която Ви се струва най-удачна.

3. Проверете дали сигналът вече не съществува

Ако местоположението и категорията на Вашия сигнал съвпадат с местоположението и категорията на вече подаден такъв, системата ще Ви предложи да обедините двата сигнала. Можете да го направите чрез бутона “Свържи”.

4. Опишете сигнала

На тази стъпка от процеса се въвеждат заглавието и кратко описание  (до 1000 символа) на проблема, за който искате да подадете сигнал. Полетата са задължителни.

5. Снимки

Можете да прикачите една или повече снимки или кратки клипове, които да изобразяват нагледно докладвания проблем. Тази стъпка не е задължителна, но ще подпомогне работата по сигнала. Системата приема файлове във формат .jpeg, .png, .gif. до 10 МВ от галерията на Вашето устройство или като заснета в реално време снимка по време на регистрацията на сигнала (в зависимост от настройките на Вашия интернет браузър). 

6. Данни за подателя

“СигналИн” дава възможност на потребителя да подава сигнали дори без предварителен вход в профил.

Необходими са ни Вашите име, телефон и имейл адрес за контакт, така че при нужда с Вас да се свърже експерт, за да събере допълнителна информация, необходима за обработката на подадения сигнал. 

В случай, че сте влезли в профила си, преди да започнете регистрацията на сигнала, тези полета ще се попълнят автоматично. Ако обаче сте подходили директно към бутона “Подай сигнал”, без да влезете предварително в профила си, то тогава ще трябва да ги изпишете ръчно. 

Повече за политиката ни за обработване на лични данни можете да прочетете тук. 

В допълнение към “СигналИн”, познатите до момента канали за подаване на сигнали към Общинска администрация Благоевград продължават да бъдат отворени. С внедряването на системата “СигналИн” целим постепенно да насочим потока от постъпваща информация на едно място, за да улесним обработването ѝ и да ускорим подаването на обратна връзка към гражданите.

Сигнали се приемат и по следните начини:

  • По имейл на адрес: signali@blagoevgrad.bg;
  • През уебчат;
  • През формата на уебсайта на Община Благоевград;
  • В деловодството в Центъра за Административно обслужване в Община Благоевград;
  • На горещия телефон на Община Благоевград: 073/ 88 44 34

3. Как да разбера, че сигналът ми е приет?

След успешно подаване на сигнал чрез онлайн формуляра в “СигналИн”, сигналът Ви ще бъде проверен от оператор за некоректно съдържание (като: рекламни материали, нецензурен или обиден изказ, нецензурни или други неподходящи изображения, опит за нарушаване на права, включително авторски, тормоз, дискриминация или уронване на престижа на лице или организация, публикуване на лични данни, снимки на непълнолетни лица, навлизане в личното пространство на трети страни) и ще бъде публикуван в системата. Публикуването на некоректно съдържание ще доведе до отхвърляне на сигнала. Можете да се запознаете подробно с Правилата за публикуване тук.

При всяка промяна в статуса и категорията на сигнала, системата изпраща уведомително съобщение по имейл.

4. Защо да се регистрирам в “СигналИн”?

Можете да подавате сигнал с или без регистрация в “СигналИн”.

Приканваме Ви да направите своя регистрация в “СигналИн”, защото:

  • Когато нямате профил:

    • При всяко подаване на сигнал попълвате цялата информация по сигнала, включително детайлите за връзка с Вас;

    • Проследявате своите сигнали единствено чрез имейлите, които системата изпраща до посочения в сигнала имейл адрес.

  • Когато имате профил:

    • При подаване на сигнал системата попълва автоматично детайлите за контакт с Вас;

    • Можете да видите бързо и обобщено подадените от Вас сигнали на едно място.

5. Кой може да подава сигнали, въпроси и предложения?

Сигнали, предложения и въпроси могат да се подават от всеки.

Според Вътрешните правила за организация на административното обслужване в Община Благоевград анонимни сигнали не се обработват! Посочването на име, имейл адрес и телефон е задължително, като чрез упоменаването на телефонен номер улеснявате процеса по обработване на сигнала.  Информация за подаващия сигнала не се публикува в “СигналИн” освен при изрично посочено съгласие на подателя. Съгласието си може да изразите, като попълните чекбокса за това на края на формуляра за подаване на сигнал.